"Чудовището" отново покори планината. Световно известният връх в Колорадо за пореден път се покори на Нобухиро "Monster" Таджима и неговото още по-чудoвище Monster Sport Suzuki SX4 Hill Climb Special. И не как да е, а с нов рекорд на трасето, който е вече под бариерата от 10 минути. Това е по-добро от предишния рекорд на японеца от 2007-а с цели 10 секунди и сега постижението за покоряване на дългото 19,99 км трасе към Pike’s Peak е 9:51.278.
Не толкова слънчев беше денят за отбора с най-мощен автомобил Dallenbach. Те показаха сериозни времена в тренировките, но скъсана от 1300-е "коня" полуоска на колата му спря устрема на Пол Даленбах само на миля от старта на състезанието.
Разочарование показа на финала и Рис Милен, който получи повреда в спирачките на неговия Hyundai RMR на четири мили от финала. Неговото време - 10:09.30 остана второ, а пилотът сподели, че е загубил по две секунди в последните няколко завоя.
Дебютантът Dacia завърши с прекрасното за румънската марка трето време в топ-класа unlimted. Зад волана с френския пилот Жан-Филип Дейро, автомобилът с двигател от Nissan GT-R, пресече финала с впечатляващото време от 10:17.707.
Завърналият се след десет години отсъствие Род Милен, постави нов рекорд в класа на автомобили със задвижване на едната ос Time Attack. Той кара колата на сина си Рис - Formula Drift Hyundai Genesis Coupe и отбеляза време от 11:04.912. Неговият приятел и конкурент Джеф Цварт завърши втори на три секунди от Милен-старши с колата си Porsche 911 GT2 RS. След състезанието Род Милен заяви, че това определено ще е последното му състезание на Pikes Peak.
В дивизията 4WD Time Attack, повреда в Subaru Impreza WRX STI на фаворита Стефан Вердие и спуканата задна гума на Mitsubishi Lancer Evolution, управляван от Дейвид Керн, подариха победата на една от петте жени пилотки в състезанието - тексаската Бриан Корн, която стана и първата жена-победител в дивизия след победата на Мишел Мутон през 1984.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!