BMW смята да стане номер едно в луксозния сегмент през 2012

Общи 09 януари 2012 | Speed-Press.com A- A+ 2675 посещения | без коментари

BMW AG разчита, че новата Серия 3 ще „отхапе“ голямо парче от световния пазар и ще увеличи и без това големия ръст на продажбите на компанията през втората половина на 2012 г. Рекорд с 1,67 млн. автомобила, реализирани на пазара през 2011 г. в глобален мащаб, отчете компанията. С 14,2% са нараснали общо продажбите на всички марки от портфолиото й спрямо 2010 г. - BMW, Mini и Rolls-Royce.
„За в бъдеще се надяваме да продъжим с ръста в световен мащаб, като предвиждаме през 2012 г. да станем номер едно по продажби в луксозния автомобилен сегмент“, сподели Ян Робъртсън, шеф на търговския отдел на компанията.
„Започваме годината с доста добри поръчки и обновен моделен ред“, е заявил Норберт Райтхофер, шеф на BMW, пред Wall Street Journal.
Предишната рекордна година за трите марки на компанията е била 2007 г., когато продажбите са възлизали на 1 500 678 единици.

 
Ключови думи:   bmw, bmw ag, bmw mini, rolls royce, wall street, wall street journal
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте