Рекорден дял от 4,2% завоюва Nissan от европейския пазар през септември. Постигнато е и увеличение от 0,9% спрямо 2010 г. Това е най-високият дял на марката през последните 16 години, като той е бил на подобно ниво през август 1995 г., когато компанията „захапа" 4,1% от европейския пазар. Японската марка отбеляза истински рекорд с продажбите си, като финишира миналия месец с реализация от 73 713 единици (+31% през 2010 г.). Рекордно е търсенето и на модела Juke. Тези данни показват, че Nissan е на път да постигне целта си да стане най-продаваната азиатска марка в Европа до 2016 г.
За този успех допринесоха произвежданият в Барселона Pathfinder, утроил продажбите си спрямо предишната година, както пикапът Navara, при който повишението е от 14%.
Близо 521 000 автомобила е продала компанията за изтеклите девет месеца от годината, което е със 117 000 повече спрямо същия период от миналата.
Великобритания е била най-силният пазар на Nissan през септември, където са реализирани повече от 19 000 единици, следва Русия с 13 000 и дял от 5,5% в страната. Добро е нивото и в Испания.
„През юни разкрихме т. нар план „Nissan Power 88" - да станем азиатска марка номер едно в Европа, но ни предстои още работа. Септемврийските ни резултати са истински отговор на тази задача", заяви Гийом Картие, вицепрезидент търговски операции в Европа. Продължаваме агресивната си политика с иновативния лекотоварен ван NV400, чиито продажби ще започнат до края на месеца, добави още той.
Освен това Nissan планира пускането и на 100% електрически компактен ван.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!