Вчера беше обявено, че през следващите четири години, Fiat Group Automobiles ще бъде основен спонсор на националния отбор по футбол на Италия.
Според новото споразумение, отборът ще има достъп до флота автомобили, които ще може да използва както по време на официални мачове, така и по време на тренировки. Футболистите ще могат да разчитат на изцяло новото попълнение в моделната гама на Fiat- Freemont, който е и първият автомобил, разработен съвместно с американския гигант Chrysler. Това ще бъде и официалният автомобил на "адзурите.
Новият Fiat Freemont беше представен за първи път по време на международното изложение в Женева през март, а продажбите му в Европа стартират след броени дни. Автомобилът е разработен на базата на Dodge Journey и е първият автомобил на Fiat, която ще бъде лансиран на европейския пазар в резултат на сътрудничеството на италианската компания и Chrysler Group.
Седемместният Fiat Freemont, който ще се предлага в две нива на оборудване, идва с основни габарити дължина 489 см, ширина 188 см и височина 172 см, а междуосието му е 289 см. В стандартната екипировка на луксозния превозвач ще бъдат включени тризонална климатична инсталация, система за безключов достъп до интериора, круз-контрол, многофункционален бордови компютър, система за наблюдение на налягането на въздуха в гумите, фарове за мъгла, аудиосистема с чувствителен на допир екран, паркинг сензор, автоматични фарове и други.
Първоначално, Fiat Freemont ще се предлага във версия с предон задвижване и двулитров турбодизелов двигател (версия 140 и 170 конски сили), в комбинация с механична предавателна кутия. На по-късен етап от развитието на модела, в портфолиото му ще бъде добавена и модификация 4х4 с двулитров MultiJet със 170 конски сили и 3.6 литров V-образен, шестцилиндров мотор с 276 консик сили. Предавателната кутия на тези две версии ще бъде автоматична.
Безопасността на водача и неговите пътници е гарантирана посредством седем предпазни въздушни възглавници, ABS със спирачен асистент, електронна стабилизираща програма, система за подпомагане на потеглянето по наклон и други.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!