Наред с купето и кабриолета Targa присъства в гамата на Porsche 911 от 1965 г. Ето че новото й издание направи своята бляскава премиера на изложението в Детройт. Визуално тя пази характерната за култовия модел стилистика. Освен това с натискането на специален бутон централната секция на покрива се плъзга назад и се скрива зад задните седалки, запазвайки гладката линия на автомобила ненарушена.
Всъщност мекият покрив и задното стъкло оформят цялостния механизъм. Целият процес отнема 19 секунди.
Още с излизането си на пазара Targa ще се предлага в две версии - 911 Targa 4 и Targa 4S. Съгласно начина на именуване при Porsche това означава, че всяка от тях е с четири задвижващи колела и е с по-широка следа.
Системата Porsche Traction Management пази усилията на двата двигателя – на 3,4-литровия с 350 к.с. на Targa 4 и на 3,8-литровия с 400 к.с. на 4S.
Докато предишната версия на 4S спринтираше от място до 100 км/ч за 4,6 сек и постигаше макс. скорост 280 км/ч, за сегашната данните съответно са 4,2 сек и 295 км/ч. Всеки от двигателите може да бъде съчетан със 7-степенния автоматик Porsche PDK
Промените в интериора са минимални, явно от Porsche са решили, че съвършенството няма нужда от промяна.Видео
Audi Allroad Shooting Brake разкрит
Audi Q8 на корицата на AUTO BILD 379
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
