Японската луксозна автомобилна марка, която в началото на месеца обяви влизането си в най-престижната автомобилна надпревара в света – Формула 1, посредством маркетингово споразумение с шампиона Red Bull Racing, отстъпи брандирането си върху задното крило на двата болида на интернет-адреса на Японския червен кръст.
За момента замяната е направена само за първия за сезона старт за Голямата награда на Австралия в неделя в Мелбърн.
Замяната е част от усилията на Infiniti да подпомогне преодоляването на последствията от трагедията в Япония. С този ход компанията, която е единственият автомобилостроител от Страната на изгряващото слънце във Формула 1, се надява да привлече дарения за пострадалите. От Infiniti не пожелаха да разкрият стойността на отстъпената рекламна площ. Отстъпената рекламна площ е поредната проява на съпричастност към трагедията след превеждането на значителна сума и осигуряване на автомобили за възстановителните операции.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!