Обемът на продажбите на леки автомобили в страните от Европейския съюз през април 2011 г. регистра спад с 4,1% в сравнение със същия месец на 2010 г. и възлиза на 1 890 118 коли. Това се казва в отчета на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA). В частност, за отчетния период обемът на продажбите на леки автомобили е скочил в Германия с 2,6% – 266 251 коли и в Ирландия (с 2,9% – 8709 единици). Спад има във Великобритания (със 7,4% – 137 746 автомобила), в Испания (с 23,3% – 71 808 броя) и във Франция (с 11,1% – 169 757 коли).
Ръст на продажбите през април 2011 г. по марки:
Mitsubishi – 9594 автомобила (+47,2%),
Hyundai – 34 125 автомобила (+28,4%),
Nissan – 35 967 автомобила (+14,5%),
BMW (BMW, MINI) – 63 879 автомобила (+4,5%),
Volkswagen (Audi, Volkswagen, SEAT, Skoda) – 265 595 автомобила (+3,5%),
Volvo Car Corp. – 20 336 автомобила (+1,9%),
General Motors (Opel, Chevrolet, Vauxhall, Saab) – 94 384 автомобила (+0,5%).
Спад на продажбите през април 2011 г. по марки:
Honda – 9382 автомобила (-34,3%),
Chrysler – 2347 автомобила (-26,6%),
Mazda – 9856 автомобила (-25,2%),
Jaguar Land Rover (Land Rover, Jaguar) – 5781 автомобила (-18,7%),
PSA Peugeot Citroen – 129 561 автомобила (-18,3%),
Renault (Renault, Dacia) – 103 722 автомобила (-13,1%),
Suzuki – 14 494 автомобила (-7,7%),
Fiat (FIAT, Alfa Romeo, Lancia) – 80 978 автомобила (-7,5%),
Ford – 83 тыс. 762 автомобила (-3,4%),
Daimler (Mercedes-Benz, Smart) – 54 473 автомобила (-2,0%),
Toyota Group (Toyota, Lexus) – 44 488 автомобила (-0,3%),
KIA – 23 026 автомобила (-0,2%).
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!